17.03.2008., ponedjeljak

Šarli u nevoljama

A, šta da radim.
Evo kakvo sam pismo dobio na sarli.euklid@gmail.com


Poštovani gospodine,

obraćamo Vam se kao punomoćnici XY d.o.o., njezinog direktora N.N. te XZ d.o.o. i njezinog direktora N.N., a u svezi sa komentarima na tekst objavljen na adresi euklid.blog.hr pod naslovom «Svašta u mojoj glavi-LD», Vas kao autora pod pseudonimom sarli.euklid, koji komentari se svakodnevno objavljuju na internet stranicama www.blog.hr, odnosno euklid.blog.hr.
Navedeni tekst, objavljen je 14. veljače 2007. godine, ali se komentari na navedeni članak objavljuju i danas.
Autori navedenih komentara, posebno oni pod pseudonimima lili, market, linđo, silvana, dezbjegasti, realna, ljiguliver, dipl.oec.milan m i dr. na račun naših stranaka, posebice N.N., direktora XY d.o.o. i N.N., direktora XZ d.o.o., izrekli su niz neistina, uvreda i najgrubljih kleveta.
Kako je jedno od pravila servisa Bloh.hr da «korisnik Blog.hr-a, može svoj blog puniti sadržajem kojim želi. Svaki tekst je stav isključivo njegovog autora i ne odražava stav vlasnika Bloh.hr alata, koji se ne može smatrati odgovornima za njegov sadržaj», sukladno članku 40., a u svezi sa čl. 22. Zakona o medijima, budući su našim strankama, kako «XY» d.o.o. i «XZ» d.o.o, tako i njihovim direktorima, komentarima objavljenim na Vašim internet stranicama, povrijeđena prava osobnosti, posebno pravo na čast, dobar glas, poslovni ugled, dostojanstvo, na duševno zdravlje, te im je nanesena šteta, zahtijevamo od Vas, da odmah, a najkasnije u roku od 24 sata od primitka ovog dopisa uklonite sve komentare na naprijed navedeni članak kojima se iznose neistine, klevete i uvrede protiv naših stranaka, te ubuduće onemogućite iznošenje takovih ili sličnih komentara koji bi i dalje našim strankama nanosili nenadoknadivu štetu, jer ste Vi za to ovlašteni.
Ujedno Vas izvješćujemo da ćemo, za slučaj da ne postupite na traženi način, bit primorani protiv Vas kao autora navedenog bloga, kao i glavnog urednika, pokrenuti postupke pred nadležnim tijelima i sudovima.
Sa ovim problemom je upoznat i urednik internet servisa Blog.hr, N.N. i direktor N.N..
Za slučaj nejasnoća, kontaktirajte nas na telefone navedene u zaglavlju ili putem e-mail adresa.

Primite naše pozdrave,

Odvjetnici


Ovo je gotovo doslovno copy-paste. Osim što sam imena sklonio.
Evo o čemu se radi.
Zaista sam 14.2.2007. objavio post u kojem se na ironičan način, među ostalim, osvrćem i na jednu tvrtku. Još uvijek mislim da nisam napisao ništa uvredljivo. Uostalom, klonim se takvih stvari. U biti, taj put, kao i mnogo puta inače, više sam sam ironično pisao o pojavi, ne o akterima. I evo što se dogodilo. Grupa mamlaza je nekim nevjerojatnim putevima sudbine odlučila iskoristiti moj blog kao privatni forum za uvrede i iživljavanje opće prakse. Te je kontinuirano nadopisivila komentare na komentare, sve redom uvredljive, do danas ukupno 230 komentara.
Ja zaista ne znam što im je poslužilo kao detonator, ali eto.
Naravno da sam nakon dobivenog maila izbrisao i post, ne samo komentare. Uostalom, evo mog odgovora kojeg sam poslao pošiljaocima uvodnog maila.

Poštovana g. Odvjetnici,
obavještavam Vas da sam spomenuti post na svom blogu, zajedno s pripadajućim komentarima, izbrisao. Žao mi je što se mimo i protiv moje volje taj post prometnuo u poligon za neprimjerene komentare. Nije mi bila namjera nikome naštetiti. Pretpostavljam da ste i sami dokučili kako je moj blog uglavnom kritičan prema pojavama, ne prema pojedincima. Moj je propust da nisam provjeravao komentare na stare postove - ovaj spomenuti je star preko godinu dana. U normalnim okolnostima, post na blogu ima vijek ne dulji od tjedan-dva i nije mi ni padalo na pamet da bi moglo doći do ovakve zlouporabe. Iz istog razloga nije mi na pamet padalo niti da provjeravam komentare na stare postove.
Ubuduće ću se, očito, morati i o tome pobrinuti. Nadam se da ćete prihvatiti ovo tumačenje. U svakom slučaju, žao mi je ako sam ikom, nehotice, samom egzistencijom objavljenog posta, nanio štetu.
Srdačan pozdrav.


I tako. Možda bih zbog svega mogao imati i daljnjih neugodnosti. Nadam se ipak da neću.

Nego je drugi razlog zbog kojeg ovo pišem. (Sad bi tu dobro došao smajlić koji se češka po glavi). Do đavola! Ovo pišem iz hobija i zbog prijatelja. Naravno da sam odgovoran za ono što napišem. Ali kako, do đavola, da znam što pišu neke protuhe na mom blogu u komentarima na post star godinu dana. Jel vi provjeravate komentare na stare postove? Što da radim? Molim za savjete svih dobrih vrsta. Kako sam informatički 1/2-pismen, napišite ako štogod pametnog možete savjetovati onako lijepo po narodski da i ja mogu shvatit. (Sad bi tu došao smajlić sa razrogačenim očima). Ali bez šale: ne zanima me samo tehnika, čak možda i više od bilo kojeg firewalla, pomoglo bi mi da me naučite kako da se moralno i emotivno zaštitimo od takvih baraba. Ili da jednostavno prekinemo program?

Edit
Javili su mi se jutros odvjetnici zahvaljujuć na mojoj promptnoj reakciji. I sami kažu da je moj post bio korektan, no komentari su bili zlo. Komentari se, uostalom, niti nisu referirali na post, nego na neke osobe, i to nepristojno, nisko i zločesto. Nadam se da je time ova priča okončana.
Ali: ja jesam obrisao post zajedno s komentarima i kad se logiram na blog mog posta više nema. Niti da hoću, više ne mogu s njim nešto poduzimati. Nisam više u njegovom vlasništvu. Ne postoji u evidenciji mog bloga "iznutra". Međutim, nije teško utvrditi da spomenuti post još uvijek možete pronaći na blogu, skupa s komentarima. Kako je to moguće? Pitao sam mailom uredništvo bloga.hr, no nisam dobio odgovor. Sad vas stvarno pitam što da činim. Kako je moguće da je post još uvijek dostupan, a ja kao vlasnik mu više nad njim nemam kontrolu. Što sad? Blože, pomozi. Inženjeri i tehničari bloga, nemojte me mučiti jer ovih dana ionako imam previše posla.

- 22:49 - Komentari (8) - Isprintaj - #

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

bok svima! najprije, hvala miri gavranu za naslov koji sam posudio. hvala i tehnickom osoblju bez kojega ovaj blog ne bi bio moguć. za sve ostalo krivite mene.



sarli.euklid@gmail.com

aparatczyk, athenaair, bleki, bolimozak, 4pištolja, 2mama, jimbo, libertybell, nesvrstani, ribafish, svijetuboci, zdenkov kulturni kombi, zrinsko pismo, zvone

+obrati pažnju na reader's digest u lijevom stupcu atheninog bloga.


pollitika


CNN

boja: plava
grad: Zagreb
rijeka: Sava
more: Jadransko
deviza: svetsko, a naše
nogometni klub: LA Galaxy
uzori: Karl May, Christine Nöstlinger, Mato Lovrak
frustracija: torta od sira
atletičar: Luciano Sušanj
posao: Moj
legenda: Ćiro Blažević
nogometni klub: Dinamo, Zagreb
uzor: natporučnik Lukaš
boss: The Boss
simpatija: Ana Štefok
film: Sjever-sjeverozapad
plan: nemam
gdje nisam bio a želio bih otići: Japan
uzor: kojot iz ptice trkačice
tenis: McEnroe i Federer
hrana: pohani šnicli, ćevapi i sve
TV: Milka Babović
radio: muzičke špice od emisija "Po vašem izboru", "Sport-muzika-sport" (a.k.a."Sport i glazba"), "Dogodilo se na današnji dan", "Siesta latina". Jednom ću ih postat. Ako mi pomognete da ih nađem, blagodarim.
novine: Plavi vjesnik, Šator koji se trese, Polet, St. Louis Post Dispatch
stajling: Trifon Ivanov
političar: nema
moto: keksi
moto: It's OK!





Free Hit Counters
Free Hit Counters

Društvo
Ovaj grad ima previše novca
Bože, èuvaj Hrvatsku!
What We Talk About When We Talk About ...
Vozaèka
Nature i društvo
Gdje zapinje sa zakonima?
Jutarnji 1 i 2
Stoj! Tko ide?
8. mart
To su najbolji navijaèi na svijetu
1. maj
Hitna služba
Okabe, Thompson, Primorac, Di Canio, Židak
Živo blato
Ime i prezime
Million euro baby
Platiti, molim!
RH protiv Mehe A.
Neæe on meni u naslov, ni sluèajno!
Schladming? Pih.
Ovo ne smije proæi nekažnjeno!
Elitno pitanje
Gordana Lukaè Koritnik
Slobodni tjednik Nacional
Marisol u Dubravi
Nazovi B. radi ... procjene
Policija na ispitu
Policija na ispitu
Tko to tamo šuti
Otvoreno pismo vozaèu vozila marke Audi, registracijskih oznaka ZG 9009 IJ
Kino Hrvatska
CSI Zagreb
Utakmica u nogama
Hitler u našem sokaku

Škola
Kamo na maturalac - Katmandu, Cancun ili Ognjena Zemlja
Novi kineski duæan
Apparent rari nantes in gurgite vasto
Štrajk
De nautis
Bolonja
Pogled u susjedovo dvorište: doktorice i medicinska braæa
Tko želi biti znanstveni novak
Školarine
Novi udžbenici za novo doba
Prosvjed na matematici: studentima premalo ispita
Škola
Državna matura putuje na fakultet
Instruktori negativne matematike
MZOŠ
Bolonja, revisited
Kaznena prijava protiv neimenovanih poèinitelja


Politika
Pitanje za poreznike
Portfelj bez ministra
Glavaš spašen, sudbina ostalih još uvijek neizvjesna
Mirovine, Vol I. Tko je kriv?
Nije sukob interesa
Mirovine, Vol II. Problem novih umirovljenika
Kad biste znali koliko vas volim, plakali biste od sreæe
Struènjaci stižu
Mirovine, Vol. III. Mirovinska strategija SDP-a
Kako sam kupio novi auto
Hebrangizacija krenula
Ordonans na izborima
Natrag u garažu
D'Hondt
Holdingu ima tko da piše
ZERP
ZERP je opijum za narod
Referendum
Good morning America, how are you!
John McCain


Sport
Ledene staze
Dinamo - Hajduk 27:27
1. poluvrijeme
Slalomski junaci dana
Pet rukometnih želja
Prvenstvo svijeta u konspiraciji
Francuzi zaustavili favorite
Svjetsko prvenstvo u stolnom tenisu: nema predaje
Zaslužni majstori sporta
Mala zemlja za veliku maturu
Sportske novosti
Bravo, Blanka
Ajax
Bend it like Beckham
Reykjavik, 18.1.08. Zbogom, Bobby!
Euro 2008: Odabrana poglavlja, Vol. I
Euro 2008: Odabrana poglavlja, Vol II
Olimpijski
Kretanje u neprijateljskoj pozadini
Kradljivci sporta
Stefan Holm
Sportski pregled


Glazba
Hi fi
The Wild, the Innocent and the E Street Dream
A sada ...
Dylan
Bruce Springsteen na San Siru

Razno
Znanstveni pristup èekanju u redovima
Sutra æu baciti radio kroz prozor
2007.
2007. ctd.
IBM
E, moj Olivere, to je niz!
Me, myself, Irene i velike crne škare
Garmisch
Limete
Da Vincijev codex
Moguæe je!
Domaæa zadaæa
Puding od narandže
Brkovi: update
Zloèin u vrtiæu
Vrlo pouèan vikend
Grand Plavac Modri
Zaustavna traka
Poslovièno zbunjen
Èestitka ZET-u
Uvod u nostalgiènu kombinatoriku
Muški genitiv
Dogodilo se na današnji dan
Sva sreæa da je tjedan pri kraju
Stankoviæu, sjedni, 1!
Što se èeka?
Svijet oko nas
ZAN2240
Ponekad treba izgubiti novèanik
Sapore di sale
Što te nema
Koje boje su makedonski vatrogasci?
Uvod u osnove medijske viktimologije
Otvor' ženo Studenu, man' se oèenaša
Ležeæi policajci i kriza identiteta
Nestala adresa
Bagaža
2007., tjedan 42
Kakofonija
HRTV uništa
Da sam ja netko
Male tajne malih od kužine
2008
Èestitka
Simca
Skrivena kamera
Poluvremenske reklame
Samo za odrasle
Ovo je kraj
Drvosjeèa da sam ja
Šarli u nevoljama
Višedimenzionalni Einstein
Doèek
Istinite prièe
Isprika
For the Record
0:0
Prvomajska èestitka
Život u zoni
Nisi sam
Bunch of things that happened
Nije lako, ali je lijepo i korisno ...
Akcija
Cabaret
North by Northeast
Pyongyang Calling
Domaæica može u mirovinu
Život je toèno ovdje